Thursday, April 22, 2010

Beautiful Blogger Award :)

Photobucket

Uih, Apo kono eh jang? dah sekian lama aku tak berapa nak update blog ini, tup tap aku dapat award. cool la tu? Ooo, memang cool sebab aku pun dah lama tak terima apa-apa award di blog aku ini. Tapi aku pelik sebab kalau nak award ini, kena buat dulu syarat-syarat yang ditetapkan. aku dengan agak-agak tiada kerja, buat sahaja dengan senang hati :)

1. Buat satu entry mengenai award ini (CHECK)

2. Ucap terima kasih serta letak link pemberi award pada entry tersebut (CHECK)

Disini aku ingin berterima kasih kepada Miss Lollipop kerana telah memilih saya untuk menerima award ini :)

3. Senaraikan 15+1 bloggers untuk menerima award ini (CHECK)

i.Eykameow
ii.Dunia Sebelah Zara
iii.BerryCrazy
iv.Zana
v.Winda
vi.CammyCamelia
vii.EdaOlala
viii.Natasha
ix.Farhana
x.Rashidah Kamil
xi.Roy Roches
xii.Farihah
xiii.Gardenia Boys
xiv.Wanie
xv.Hanani
xvi.Farah

4. Beritahu penerima awards yang mereka mendapat award tersebut (CHECK)

5. Senaraikan 7 perkara tentang anda (CHECK)

i. Tinggi
ii. Lelaki
iii. Teruna
iv. Besar
v. Tak kecil
vi. Biasa-biasa
vii. Tak luar biasa

*Uih, akhirnya aku berjaya untuk mewujudkan satu post dibulan April. syabas untuk aku! :D

2 comments: