Thursday, December 24, 2009

Saya Suka Makan Aiskrim. Anda?

ish3, tamak sungguh budak ini -.-

Sebelum tu, izinkan sy utk bgtau awl2 yg tajuk diatas tidak ada kena mengena dengan post kali ini. harap maklum. ngee :)

Bestt-est :
Hari ni dpt jumpa lg dgn dia. Haha. Kjp pn jd kn?:)

Harap2 jd best nnt :
Aku dh apply keje hari ini dkt ***********, so aku hrp dpt la :D

X best! :
Hari ni ade org suda bikin guaa panas! >:(
begini ceritanya, ade sorg bdk 2, kira kwn baik aku la, cerite nk letop dr sblm SPM nk cari keje same2 siap dh plan nk keje mane lg. Aku tggu la die supaya die ready nk keje enn, kelmarin die call aku ckp stndby khamis gerak cari keje. Okay, aku agak die dh ready la. Then, smlm call blk ckp mls. pstu bg alasan byk2. Wehh, aku nk bgtau kau, aku pn tgh amik lesen jgk skang ni, siap motor ngn kete lg kott. bleh je aku nk kje. Alasan ko x munasabah lngsng la. Cbe ko ckp awl2, xde la aku tggu kau mcm ape, aku dh bleh gi apply sorg2 kot. x pyh la nk cite mcm2 klau xnk! skang ni, skati ko nk wt ape, aku dh mls nk dgr, aku dh mls nk plan pape, so, ko pndai2 la nk wt sndiri. Ko pn mmg x prlukn aku pn en?? Kte mmg KAWAN BAIK la dunia akhirat :)

See, nmpk mslh kecik je kn? but klau dh slalu kne, sape x membara hati ni kn?

" LU PIKIR LA SENDIRI, ASSALAMUALAIKUM "
-Nabil Raja Lawak

*gle best dpt tgk muka diee. nghee. haha :D
*You! congrats ;)

No comments:

Post a Comment