Tuesday, December 29, 2009

Survey Survey :D

1. Bekas kekasih saya adalah:
-Perempuan
2. Saya sedang mendengar:
- It Ends Tonight
3. Mungkin saya patut:
- Makan. Belum makan mlm lg :D
4. Saya suka:
-Makan, Tangkap gambar, Edit2, Tidur.
5. Sahabat-sahabat baik saya:
-Pogiee GoGel, Ateyn [ bleh eh? (: ], Idrul, Nehru, Abduh. Korg jela snggup kwn ngn aku. hahaha
6. Saya tak paham:
- Kenapa saya tak makan lagi ;D
7. Saya kehilangan:
- Semangat saya yg berkobar-kobar-kobar-an.
8. Ramai yang berkata:
- Saya gemuk. haha
9. Makna nama saya:
- Bijaksana
10. Cinta itu adalah:
- Perasaan yang dimiliki oleh setiap manusia.
11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
- Makan dikedai
12. Saya akan cuba:
- Untuk beli kamera DSLR :)
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
- Sila rujuk kamus atau GOOGLE it :)
14. Telefon bimbit saya:
- Dh menjadi lampu liplap yg sungguh harmoni. hehe [rosak2 pn pkai bill -.-]
15. Bila saya terjaga dari tidur:
- Alhamdulillah hidup lg :)
16. Saya paling meluat apabila:
- Seseorang yang perasan bagus dan tak tepati janji dan talam tiga muka [dasyat sket.hehe]
17. Pesta/Parti adalah:
- Seperti saya kata tadi, Sila rujuk kamus atau GOOGLE it :)
18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
- Hamster
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
- 12 tahun :)
20. Hari ini:
- Saya baru balik dari Johor
21. Malam ini saya akan:
- Tidur
22. Esok pula saya akan:
- Lepak dengan Pogiee. hahaha.
23. Saya betul-betul ingin:
- Kamera DSLR
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
- OK jgk aku nih. hehe :D
25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
- Arcade! Initial D. hahaha
26. Makanan Barat atau Jepun :
- Japanese :D
27. Bilik yang terang atau gelap:
- Terang, baru fikiran luas. hehe
28. Makanan segera adalah:
- Makanan segera
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- ok chow
30.Siapa yang anda mahu Tag?
- Sape2 jela, nuffnangers? :)

Thx to : Rowena

No comments:

Post a Comment