Monday, November 22, 2010

i-City , liplapliplap!

hey guys :D lama tak post blog, rasa malas tu makin menguasai diri. haha. well, itulah aku, malas malas pun buat jugak :) bukan malas sebab apa, tiada idea, tiada masa, er, ada masa actually. haha :D sebelum aku menjadi malas semula, jomlah jogging. :)

i-City, rakan-rakan di UiTM bising apabila melihat satu artikel di metro tentang i-City, bandar lampu. *sukasuka bagi nama kan. haha* tanya aku, best ke situ? apa ada kat situ? aku jawablah dengan selamba, 'dah boring dah aku pergi sana'. haha, kerek kan? yes, memang bosan, dari kosong i-City tu, sampai lah sarat dengan lampu liplap, dari masuk free, sampai lah masuk kena bayar RM10. semua aku dah rasa. haha :D

Aku mengambil keputusan untuk menuju ke i-City, kota keriangan -,- semua sebab saudaraku yang datang dari Qatar, ingin melihat keindahan tempat ini. Gambar? mestilah ada. nak tengok? jom. HAHA :D

















Best ke? Penuh la dengan lampu-lampu, lawa la jugak :) tiada self-picture disini kerana beranggapan, 'nak tangkap gambar, bila-bila boleh' :D So, now school holiday right? pujuk la parents datang sini, kalau yang dah duduk sendiri, pergi jela kalau nak pergi. hahhaa, bye :)

No comments:

Post a Comment