Saturday, December 4, 2010

Cerita Ketiga Disember.

Perhatian, cerita ini sungguh tragik. haha

Seawal pukul 8.00 pagi waktu tempatan, aku terpaksa pergi ke Pulau Pinang dengan segera oleh kerana mempunyai urusan emergency disana, Sampai di Subang Airport, beli ticket, check-in lalu terbang bersama awan dania. oh, dia tiada. Dengan lenggang, luggage tiada, hand luggage tiada, buat tak tahu masuk dalam flight dengan tangan kosong. Pesawat mengambil masa 1jam untuk sampai ke destinasi, Oh, krew kapal yang agak saya tidak suka, harap pegawai atasan dapat mengambil tindakan -,-



Setelah sampai, airport sesak, aku sesat, cantekk. haha. oh jemaah haji yang telah pulang ke tanah air, bila aku nak pergi pulak ni. terus ke McDonald membeli Chocotop, menunggu teksi untuk melangkah kedestinasi. Ya, sangat mahal, RM44 untuk perjalanan sekangkang kera :) Dan apabila sampai ke Leneagles Hospital, tunggu ayah aku untuk discard, kemudian ke hotel semula dan Check-out.



Sebelum balik ke Shah Alam, singgah di UiTM Pulau Pinang dulu, slow talk dengan pengarah, selesai masalah kediaman di semester seterusnya, hehe :D Okay, makan dulu, beli bundle dulu, RM100 dapat 3 plastik besar, gila laa :D barulah balik ke Shah Alam :)


Ya, aku yang driving, ya allah, penat jangan kira. 5 jam drive, sekali berhenti, memang, memang penat, sakit pinggang, baru aku tau kesakitannya apabila memandu kereta jarak jauh ini, hehe. Sebelum tu, singgah di Kuala Lumpur, selesaikan urusan yang ada, lalu balik, ingatkan boleh tidur, Kemas beg pulak, cantek, haihh,

*haha, aku tau boring -,-

No comments:

Post a Comment