Friday, July 22, 2011

Pengembaraan Bermula (Part 2)

Sambungan daripada Pengembaraan Bermula (Part 1) .
17 Julai 2011

Balik daripada Explorace yang sangat memenatkan itu, rehat sekejap , hilangkan rasa sengal kaki tangan pinggang leher . Makan malam dan seterusnya ceramah tentang pengurusan . Sejujurnya tak banyak input aku dapat kerana allergic menguasai diri . So kurang selesa . sampai lah tidur . Mandi sekali je sehari . Terbaiklah . haha .

18 Julai 2011

Hari ketiga , Program hari ini adalah ceramah tentang kewangan , dan sejujurnya lagi aku tak faham sangat . Haha :D Dan selepas itu , simulasi permohonan aktiviti . Sejujurnya memang susah nak buat dalam masa satu hari . Aku buat dulu pun dah tahap koyak kertas . Punya tension . Tgk gambar jelah okay :) berapa jam nak setelkan . dari pagi sampai malam . haha

Tekun buat kerja ..

Aku lagi tekun . Hahaha

Makan je kerja -,-

Check file . haha

Selesai semua itu , sebilangan kami bermain kereta api . Ini tak payah cerita lah . Its just a game actually . Kita boleh nak fikir logik kalau keadaan sebenar :) Then bersalaman memandangkan malam terakhir disitu . Minta maaf , menangis sana-sini . Haha . Balik dorm, kemas segala barang . Esok pagi terus angkat je . Haha.

19 Julai 2011

Okay, ini adalah penghujung hari . seperti biasa , dulu kena paksa , bila nak kena balik , rasa sedih pulak . Aku sendiri pelik . Haha . biasa lah tu . :) Hari ini tiada acara formal . cuma lawatan pusing satu Fruit Farm ni .



Selepas itu , acara kemuncak selain makan tengah hari dan sebelum balik ke destinasi masing-masing . Melantak durian . Haha, jap aku sertakan satu gambar lagi :D

Haa , agak-agak puas hati tak dapat banyak tu makan durian ? :D Semua tu free okay , Terima Kasih kepada Melaka Tropical Fruit Farm . :) After that , semua bawa turun beg , susun dalam bas , dan bertolak .

Huh , what a meaningful experience . lama aku tak pergi program macam ini sebenarnya :)

Sekian ..

No comments:

Post a Comment