Friday, November 18, 2011

Back to Study Life :)

Assalamualaikum ! mungkin kerana suara saya tidak sedap dan lantang , saya tidak membuat Vlog . Haha . okay , hari ini , Jumaat 18/11/2011 , selepas selesai solat Jumaat , aku akan berangkat pulang ke Pulau Pinang untuk memulakan semester baru di UiTM Pulau Pinang . Dalam hati taknak tinggalkan rumah , tapi nak buat macam mana . Hidup perlu diteruskan :)

Bukan lama mana pun , bukan takkan balik Shah Alam ni balik kan ? Ikutkan hati nak je buat fast track . duduk UiTM Shah Alam , setel masalah . Haha . Tapi itulah , ingat degree senang ? So , Bagi sesiapa yang nak masuk fast track HANYA sebab nak duduk Shah Alam , hentikan . Sewa rumah yang mahal , makanan mahal , Mana ada bas percuma dekat luar . Senang kata taraf hidup mahal . Sanggup ?


Subjek pada semester 4 kali ini , 9 kesemuanya . Ada satu tertinggal , takboleh register , sebab sistem yang bebal . Walaupun , tak banyak credit hour yang tinggi , tetapi , sakit jugak . Haha . yelah tu . Harap-harap boleh naikkan pointer yang sudah jatuh menjunam terjun keladang gandum -____-

Oh oh oh ! oleh kerana aku dah menginstall Sony Vegas Pro didalam Laptopku ini , maka . aku mencubanya dengan penuh keyakinan . Ternyata lebih baik dari Windows Movie Maker :D sekian dari saya :)





5 comments:

  1. Sony Vegas i dah tak ada sebab sebab I format lappy. :(
    anyway, take care balik Penang nanti. :)

    ReplyDelete
  2. haa , nak ke ? i ada installer :) dah sampai pun hehe :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. lagi cari info di blog ini....salam kenal

    ReplyDelete
  5. mcm mane nak install ye.. nak gak..hehe

    ReplyDelete