Wednesday, November 14, 2012

Minta Maaf

Orang kata cinta itu buta , cinta itu sakit , cinta itu indah . Tapi apakah kau tahu apa sebenarnya erti cinta ? Tak semua orang boleh rasa .

Aku minta maaf . Mungkin aku belum cukup sempurna , belum cukup matang buat kau . Aku panas baran , aku juga tak romantik , aku tak reti memujuk , aku sangat kerdil kalau dibandingkan dengan lelaki lain . Mungkin aku belum bersedia ? Mungkin . Tapi aku berpegang dengan kata " kalau nak tunggu kita bersedia , memang tak tahu bila . Lebih baik ikut aturan kehidupan , semua ini takdir " .

Jangan kau tanya kenapa aku pilih kau , aku takkan dapat jawab tu . Aku minta maaf sebab selalu marah kau , sakitkan hati kau , buat kau menangis , buat kau kecewa , tak pedulikan kau . Tapi ? kau istimewa . Hanya kau tempat aku nak bermanja , hanya kau tempat aku luahkan perasaan . 

Aku Minta Maaf .

*There's no logic in LOVE

No comments:

Post a Comment