Thursday, February 11, 2010

Suamiku Seorang Programmer

suami: selamat malam sayang,sekarang saya "logged in"
isteri: Abang ada beli tak barang yang saya pesan tadi?
suami: "Bad Command or filename"
isteri: Tapi kan ke saya dah call abang pagi tadi kat pejabat suruh abang beli!
suami: "Errorneos Syntax.Abort?
isteri: Ish.Abang nih,takkan itu pon tak ingat?ha..abang kata tadi dalam telefon nak beli tv? mana dia
suami: "Variable not found"
isteri: Abang nih memang tak boleh harap la.Bak kat kredit abang biar saya pergi belikan dan shopping barang dapur sekali.
suami: "sharing violation.Access denied"
isteri: Abang nih tak sayang saya ke?abang lebih sayang komputer abang tu drpd saya.saya tak tahan la kalau macam ni selalu.
suami: "Too many parameters"
isteri: Saya menyesal pilih abang sebagai suami.harapkan muka jer ensem.
suami: "Data type mismatch"
isteri: Abang nih memang betul-betul tak berguna la.
suami: It's by default
isteri: macammana plak dgn gaji abang?
suami: "File in use"...Try Later.
isteri: Kalau begitu..apa peranan saya disisi abang sebagai seorang isteri?
suami: "Unknown virus"

Ada jugak manusia macam ini?

3 comments:

  1. hahahahahah lawak..lawak...sangat lawak.....senak perut mmbacanya

    ReplyDelete
  2. Natasha : lawak sebenar2nya eh? hehe

    jiha : mane adee, ok la tuu :P

    ReplyDelete