Thursday, May 6, 2010

Formspring.me


Haha, kenapa aku buat account formspring? sebab aku malas nak tulis nama setiap kali nak tanya orang soalan dan aku nak follow orang. haha :)

Ada satu hari dimana semua orang nak membuka satu akaun dan seterusnya mempromosikan kepada orang lain di facebook, blog, friendster, myspace dan secara offline. aku buka satu persatu, pelbagai karenah manusia. bertanya, berbual, bergaduh, berkenalan dan pelbagai 'ber' lagi.

ada juga orang yang sanggup call, mesej, im nak suruh aku tanya mereka soalan -,- aku tanya la apa-apa, kambing dah makan? ayam dah sembelih? atuk dah tidur? etc etc

ha, sebagai seorang manusia, mesti ikut perkembangan. ada nak tanya apa-apa? kotak formspring aku berada disebelah kanan anda pada latitud 86 longitud 43. sila scroll kebawah jika tak nampak. terima kasih :)

12345689. kenapa 'tujuh' tiada? sebab keyboard aku dah rosak :)

No comments:

Post a Comment