Thursday, May 27, 2010

Saya Suka Saya Suka! XD

*ini bukan edit, ini kenyataan. tak percaya, klik untuk tumbesaran :)

Fuhh, lama juga aku tak buka blog ini, apatah lagi untuk mengemaskini. hahaha. sarang labah-labah sudah mula kelihatan, semut, lipas dan tikus berlari keriangan. Menandakan hampir berabad aku tak update blog. Hahaha *okay aku tipu*

Kerana apa? kerana sekarang aku lebih cenderung kepada memuatturun :) lagu, movie. hehe. harddisk ku sudah hampir penuh. iPod ku juga sudah penuh, Memory card serta Pendrive 2GB,4GB,4GB,8GB juga sudah penuh. Tak tahu nak sumbat mana. hahaha :D

Tak hairan lah. cuba tengok apa gambar tu tunjuk. MP3 5saat, Video Clip 30saat, Movie 11minit. hahaha, memang tak download sakanlah aku sejak terpasangnya UniFi dirumahku.

Dah, aku memang ketandusan idea nak tulis apa kat blog ini, hidup dah macam tak hidup. 26 june, please come to me! haha. ehh, Bye bye :)


4 comments:

  1. unifi??
    yg streamyx ke ni??
    brape kelajuan sbnr nya??

    ReplyDelete
  2. yes, ni unifi :)
    streamyx n unifi lain. hehe :)
    actually amik yg 10Mbps. tp ofcourse tak dpt full :) tpi dah nak full la jgk. hahaha :D

    ReplyDelete
  3. unifi ni from what company??
    gne broadband ke??
    hrga brape??

    ReplyDelete
  4. unifi from TM jugak. but not streamy laa :) modem laa, nnt dia pasang fibre optic :)

    err, tgk post sebelum sebelum :D

    ReplyDelete