Friday, November 11, 2011

11 . 11 . 11

OKAY SEBENARNYA KENAPA DENGAN TARIKH ITU ??!

Huh , lupa nak bagi salam . Assalamualaikum . Dekat Facebook , Twitter , BBM , dan semua tempat yang boleh update status , majoriti bercerita tentang tarikh yang kononnya keramat ini . Pelbagai andaian yang dibuat untuk cuba menyesatkan orang. Dah la kita senang terpengaruh . Banyak juga yang aku dapat daripada orang-orang sebegini .

Yang Paling dan terpaling Popular . Muak aku baca -____-
Dalam kitab satanic the holy is satan. Yg Mr St Wingston Father Satan bagi tahu yang 11.11.11 hari kebangkitan anak setan dan dajjal yang akan memerintah dunia. Dan org akan memuja2 pada hari keramat yg bratus tahun Wiliam satan tunggu-tunggukan. Sebenarnye orang tak akan tahu apakah makna tarik tersebut malah pada hari Jumaat datangnya ...kami untuk menyesat semua agama Islam, Kristian dan Buddha. Dan di mana nanti Yahudi dan kami akan gembira kerana kebodohan manusia yang ada agama tapi tidak guna dengan betul. Sesungguhnya father of god satan akan terus menyesat ank2 adam, St Mary and Crist Jesus. Maka kiamat akan muncul pada hari Jumaat dan tarikh ini bermakna untuk kami. Semperna keturunan kami 6.6.6 9.9.9 dan 11.11.11.
Apa ke bebal , dah 6.6.6 lepas tu 9.9.9 then 11.11.11 ? aku boleh betting bila tarikh 12.12.12 naik , benda alah ni ada balik . Yang kedua , bagi yang berjiwang karat berkarat .
To those that going to purpose someone on 11.11.11 I wish you'll get your happiness with someone that you love but remember you can't love more than 1 person. True love only consists of 2 hearts, beating together as 1 :)
11.11.11, According to the mayans, Tonight is the night of love, god created love on this date 15000000BC ago.. Maybe you will find your true love tonight, change ur DP with the person u want to date+married-couple.. Love of ur life.. ♥
Memanglah tarikh ni lawa comel . tapi cakap jela nak pilih sebab senang ingat . -__- tak adanya miracle kononnya true love , blessed love segala bagai . Lepas tu nak tayang gambar boyf/girlf . Apa semua tu ? aku pelik sungguh . Dan ada jugak orang yang sound post post diatas ini dengan keterlaluan , Kalau marah sekali je sudah laa . ini dok laknat orang sebab percaya , masuk neraka kena bakar , eh kau tu siapa lah ? relax boleh tak . yang nak emo sangat dah kenapa ? Period ? ke breakup time 11.11.11 ? 

Aku tak tahu lah bagi orang lain macam mana , tapi bagi aku , ianya cuma satu tarikh yang akan berlalu seperti tarikh yang lain . 13.12.11 pun lawa , 11.12.13 pun lawa . punya banyak tarikh lawa ni , biasalah tu . tak payah nak semangat sangat . Dan tolong , jangan sebarkan benda yang bukan bukan , aku takut ada orang percaya . Berdosa sebar benda yang takbetul dan memudaratkan ni .

Apa-apa pun , aku nak tidur . sekian . Assalamualaikum :)

2 comments: