Saturday, May 7, 2011

Back . But not really . Hahaha :)

Okay , dah berapa lama aku tak update blog ni . rasa malas semakin meninggi dan menebal dalam diri . kemudian ditambah lagi kesibukan yang sangat tidak mengizinkan . Memang pening jugak la dua tiga hari ni kan . Ingat dah habis exam boleh lah rehat sekejap . makin banyak kerja rupanya . Okay laa dari kena exam kan ? haha . Actually aku tak tau nak tulis apa . memang lemah bab-bab nak tulis random tanpa topik ni . takde idea yang nak dicurahkan . Tapi nak update juga . Ini lah jadinya . Haha . Okay , biar ada topik . aku seorang juga yang akan baca pun . cantik ! haha .

Aku blogwalk , jadi silent reader dekat ramai blog . semua buat ucapan Mother's Day . aku pun pening dah bila sebenarnya hari ibu ini. rasanya lepas hari guru atau sebelum . dah tanya semua orang , semua cakap 8th May ini . okay lah dah dapat tahu kan . Boleh buat special entry nanti :)

Apa lagi nak tulis ni , kehidupan semasa cuti sem ? Pekerjaan yang biasa . driver , itu pun memang biasa lah kan bagi orang lain pun. kecuali yang tiada lesen . hahaha :D Tak kisah sangat , aku memang suka driving . Rasa puas hati haha . Nak lepak belum ada mood lagi , rasa nak lepak sorang-sorang dulu . then baru call yang lain . :) sementara malam-malam sebelum tidur , guitar . peneman aku . Kira apa suara sedap ke tak , bukan nak upload kat youtube . Haha .

Comel tak ? hahaha :D

Okay , aku dah penat rasa nak tidur . Selamat malam semua :)

No comments:

Post a Comment