Sunday, May 22, 2011

Blogger : Hanem So :)

Haha , for the really first time aku bercerita tentang orang yang spesifik dalam blog ni . And orang itu adalah Hanem So . Unik kan nickname dia ? haha :D Aku dengan dia ? tiada apa-apa cuma kawan . Ayat tak tahan tu . haha . Apa-apa pun mesti nak tengok rupa dia macam mana kan ?

Dah tengok ? kepada lelaki jangan tergoda . Dia ada boyfriend .
apa-apa jadi aku tak bertanggungjawab . Haha .

Yeaa , she is one of my cyber friends . But dah jadi real friend sebab dah meet up kan ? So no more virtual between us . haha . She's nice . First time jumpa dekat tempat kerja dia , Kenny Rogers . Dah alang-alang makan sekali kan . :D Resit pun still tersimpan lagi . Sweet tak ? kannnn ! haha . Then jumpa lagi for the second time dekat tempat sama . Yela mana lagi kan ? Dia kerja sana . apa boleh buat . haha .

Time raya , aku decide nak pergi beraya rumah dia . Berani mati jugak lah . Apa nak jawab dekat ayah dia ? Kawan sekolah ? Kawan kerja jauh sekali . Diam-diam jela . Haha . Parents dia pun sangat ramah . Padanlah anak pun macam tu kan ? haha . I like her family , happening . Sesat segala bagai nak pergi rumah dia , Ayah dia juga yang tolong bagi direction . Sampai jugak lahh kann .

Pening nak hurai panjang-panjang . Nak tahu characteristic ? Be friend with her :) aku pun sampai boleh tersuka sekejap dengan dia ni . Haha :P Eh , nak tengok tak sweet aku ? haha

Nampak nama dia ? real ni ! haha

So , 1 hope that kita kawan till the end of the world lah kann , :) Selagi jasad dikandung badan . Apa la aku merepek malam-malam ni . -__- Siapa kata facebook takboleh cari kawan ? :) Blog dia boleh tekan link nama di atas :) Sekiann .

1 comment: