Monday, October 17, 2011

Miam Cafe , Bukit Jelutong

Wah , blogger ada layout baru lah , boleh tahan ;)

Okay , assalamualaikum . Lama tak update . Alasan utama , Malas :) faham-faham jelah . haha . Actually 2 hari lepas ada buat makan-makan bersama keluarga besar . Yeah , family aku dan 2lagi family saudara atas menyambut makcik aku yang baru sahaja mendapat Phd. baru-baru ini .

Aku nak cerita tentang restoran ini , restoran ini terletak di Bukit Jelutong, nak describe dekat mana tak reti , tapi dia berhampiran dengan tutti frutti . Orang bukit jelutong tahu kot . haha . Bukan murah punya restoran nak cakap awal-awal tetapi taklah semahal hotel 5bintang. boleh imagine ? haha

Restoran yang serba putih dan hiasan dalaman yang cantik telah menarik minat aku . tetapi , don't judge the book by its cover :) makanan sampai tidak mengecewakan , boleh katakan sedap , tetapi ada yang lebih sedap yang aku pernah makan sebelum ini lah :)

Boleh lah cuba pergi sana try makan , tak salah rasanya spend banyak sikit untuk makan kan ? :)


2 comments: