Sunday, October 17, 2010

17102010

Assalamualaikum :) lama tak update blog ni :) * huh, bukan baru tadi ke?* biarlah, hari ini hari ahad, maka hari terakhir untuk aku bersenang-lenang sebelum memulakan study, ceh kononnya. haha.

So, hari ini, aku bershopping, untuk kebaikkan ye, untuk pembelajaran :D alat tulis, stabilo pen warna-warni :) semangat nak buat nota. haha jadi tak tu lain cerita. lepas itu, beli deadorant serta perfume yang boleh tahan bau SERTA harganya.

Sementara tiada apa yang ingin dilakukan dirumah, aku pergi bermain di arcade, Initial D. wah, lama tak main. still pandai main lagi. dapat pulak lawan Level 29, fuh, aku Level 4 je, habis lah -,- eh jap, Aku menang kot, apa nak heran, Ariff Mokhtar kan? HAHA, *mcm budak-budak*

Setelah penat bermain, aku pergi ke suatu tempat yang bernama McDonalds. disinilah aku online, dan menikmati burger yang terbaru iaitu, Black Pepper Spicy Chicken McDeluxe. rasanya memang rasa black pepper lah, takkan rasa cheese pulak kan? :D Oh oh, berserta Spicy McShaker Fries, menangis makan. Ceh tipu lebih. haha. :D

Entah bila aku nak balik pun entahlah :) nak sikit burger ni?:D

MEMANG TAK DAPAT LAHH! hahaha

No comments:

Post a Comment