Wednesday, October 20, 2010

Study Week.

Study week, bermula pada hari Sabtu. Sehingga Isnin minggu hadapan. :) Pada mulanya, aku telah menyiapkan 1 jadual untuk study week, tapi buat masa sekarang, tiada satupun, diulangi, TIADA satu pun jadual yang diikuti. HAHA, hari Isnin, tidur menjadi juara, memang, nak study pun tak boleh masuk. Dia tau lah kenapa :)

Selasa, iaitu semalam, belajar sebentar di pagi hari, sempat buat nota physics sebanyak 3bab. Wah, pencapaian tu. Setelah itu, bermula pukul 4.30, rakan sebilik, mengajak untuk ke foodcourt untuk makan, selepas itu, ke Pusat Islam untuk INTERNET, aduh, lari niat. hahaha. Setelah boring disitu, Berpindah ke Laman Siswa, teruskan ONLINE sehingga pukul 9.30malam, diulangi MALAM. selepas itu, terus makan malam dan balik ke bilik :)

inilah nota PHY130 ringkas dan PADAT :)

Dari tadi hingga sekarang ONLINE, kenapa? dah takboleh lari, melekat la depan komputer riba ini -,- Relax, lepas ini saya study. jangan risau. Its never too late, kata Nur Syuhada Khairul. Wah, kalau dah habis exam pun tak terlambat lagi? >.<


Lagi satu hal, ariff, kau kata kau motivator, apa cerita ni? Ya, motivate orang boleh, tapi aku still perlukan orang lain untuk motivate aku.

Ya, berjaya aku ubah persepsi diri aku sendiri. Kini, aku berpegang kepada satu ayat," Jangan takut, selagi dia sayang kau, dia tetap akan jadi milik kau" :) So, aku harap dia betul.

Dia kawan jela, yang nak jealous sangat tu kenapa? Chill sudah, tu pill sebesar alam tu, telan je. Relax relax. okayy, relax. yang kau nak takut sangat ni kenapa? Dah dah, cukup. Aduh, tolong, aku taknak buat dia sedih lagi, tolong, aku tak suka tengok orang sedih, dan kalau perlu, biar aku yang sedih. Janji orang lain gembira. :)

Bye, nak study ni, jangan kacau. hahaha :)

No comments:

Post a Comment