Sunday, October 17, 2010

Komputer Riba Peribadi Saya :)


haha, comel tak? comel tak? comel tak? :D
inilah laptop kesayangan yang kusayang ku. haha
pemberian daripada atukku tersayang,
berusia setahun plusplus,
masih menggunakan Vista, tak minat SeVen. haha
nampak tak monyet-monyet tu? kiralah berapa. haha
macam budak-budak kan? :)
tapi menatang tu lah yang buat aku tersenyum balik
setelah sedih bila online facebook. HAHA
pelbagai watak dan ekspressi,
membuat aku tersenyum juga boleh tergelak. :D
saya sayang laptop saya :)
err, walaupun keypad 'TUJUH' tah tak boleh tekan -,-
takpe, still ada On Screen Keyboard :D

*kita memerlukan orang lain untuk gembirakan kita,
tapi adakah mereka akan selalu tersenyum dihadapan kita?
tengok monyet ni, aku gelak, sedih, ketawa, menangis,
mereka tetap SENYUM. :)

huh, apa aku merepek ni? -,-

No comments:

Post a Comment