Saturday, February 19, 2011

Facebook, Menyenangkan Menyakitkan.


Huh? facebook? tipulah kalau siapa yang tak pernah tahu apa benda itu, paling tak orang ingat itu spesis binatang baru. haha. Saja nak melawak petang-petang ini. Ha, aku dah deactivate facebook pun. Sebab malas nak bising-bising dekat sana lagi. Yelah kan, siapalah ku ini. haha. Ramai orang tanya aku kenapa nak deactivate? gaduh dengan awek? nak perhatian? Jawapan satu persatu aku jawab. Aku tiada girlfriend untuk digaduhkan. Dan aku juga bukan seorang attention seeker :) Aku cuma nak deactivate sebab aku dah bosan. Jawapan standard kan? tapi itulah jawapannya :)

" Get a life la Fuck! "
" Mood = cam bodooo! "
" Kau macam babi kan ? "
" Pukimak punya betina! "


Ha, ayat diatas salah satu sebab aku menyampah nak online facebook lagi. Nak memaki orang je. Apa? dah hilang semua ayat ayat baik yang nak dipercakapkan tu? Agak lah sikit nak maki orang tu. Buka profile umur baru 15 tahun, 16 tahun. Dah habis besar lah nak maki orang macam tu? Duit pun mak bapak yang suap lagi, Jangan nak macam tu sangat lah kan. Saja aku taknak sensorkan perkataan tu. Semua dah tau kan?

'Hyep' 'ThxzZz' 'SaYeRw' 'DeRr' 'EwwW'

Peh, tak berhenti kejap aku tulis blog, hilang akal nak tulis macam ni. Eh, sekolah mana ajar buat macam ni? Sini aku ajar balik sekolah tu. Dah habis style lah tu? Huh, memang tak. Tolong lahh. Nak kata tak pergi sekolah, default picture gambar pakai baju sekolah. Apa jenis tulis macam tu? Nak tulis macam tu pergi la kat MySpace. Jangan lah semak kat facebook ni lagi. Tolong okay, tolong.

Okay, nak cerita memang banyak aku tak puas hati dengan facebook ini. Oh bukan facebook, orang yang ada dalam tu. Aku tahu benda ini akan berterusan sampailah ada laman sosial baru sepertimana Myspace dahulu ditinggalkan. Saja juga aku nak deactivate sebab nak tumpukan kepada pelajaran oleh kerana RESULT PHYSICS YANG TERAMAT SANGATLAH RENDAH. Terima Kasih. Assalamualaikum !

No comments:

Post a Comment