Wednesday, February 23, 2011

Hot Sangat Ke Kau Tu? Sedar Sikit :)

Assalamualaikum semuaa, apa khabar? Baik? ha, baik jangan baca. Angin tukar jadi tak baik jangan tanya kenapa. haha :) Okay, berkaitan dengan tajuk diatas, agak-agak aku nak menulis apa? Tentang perempuan. Oh, kutuk sekali. tunggu okay tunggu :D

Bila jumpa orang buat tak kenal tapi sebenarnya kenal sangat. Apa jenis tu? konon nak jaga standard lah sampai jeling pun tak? Tak kisah lah semua tu, tapi bagi aku yang memang ambil berat tentang kawan, yes, agak terkilan lah. Yelah, siapa aku ni? Tak KAYA macam awak tu, tak cukup HANDSOME nak kawan dengan awak kan?

Bukan dengan aku seorang? oh, memang kalau dengan budak-budak biasa ni memang tak la dia nak layan. Muka nak sentiasa terdongak je keatas? Mulut tu entah boleh senyum atau tak, tu aku tak tahu. Dah tinggi sangat lah? Bas, taknak naik. Nak kereta juga. So, mamat yang ada kereta jelah boleh dekat dengan dia ni. Haha, lawak-lawak.

Ish, rasa geram pulak nak tulis panjang-panjang. Sorry lah, aku kutuk-kutuk pun bukan macam kau. mencarut sana-sini. hina sana-sini. Orang lain pun ada perasaan kot? Satu lah, satu pesanan dari aku, Sedar Diri :) duit pun mak bapak bagi lahh :)

*kalau muka lawa macam dalam gambar tu , faham lah jugak, tapi kalau muka dah sama macam ishh. haha :D

No comments:

Post a Comment