Monday, January 4, 2010

Ayuh, Kembali Ke Sekolah!

Pertama sekali, saya ingin ucapkan salam kepada anda semua (harus harus)

Hari ini, 4 Januari 2010 bermula sesi pertama persekolahan tidak kira sekolah rendah mahupun menengah. Kelihatan begitu ramai ibubapa yang bersemangat menghantar anak-anak mereka kesekolah. Tetapi, sampai bila semangat itu akan wujud? itu kita tak tahu. Hehe

Aku terasa pelik pada hari ini kerana, bermula 11 tahun yang lepas, aku pergi ke sekolah. Tetapi, hari ini? kenapa aku berada di rumah? masih belum mandi? masih belum bersiap? masih boleh post blog? Eh? mana pergi baju sekolah aku?

Oh, aku dah habis sekolah rupanya. Padanla macam pelik hari ini. Selepas tiga minggu aku menamatkan kertas LK SPM 2009, aku tidak lagi memikirkan soal sekolah. haha, Bahagia kan? :D

Adik-adikku cemburu sebab abangnya tak perlu pergi sekolah lagi. haha *bangga* :D

Gambar diatas merupakan adikku yang terakhir juga akan masuk ke alam per'tadika'an pada khamis ini. Haih, semua dah pergi sekolah. Aku je tak. *Rasa tua -.-*

7 comments:

  1. rindu pegi skolah gak! rindu sebok2 beli buku skolah sume. hehe....

    ReplyDelete
  2. haha, comelnye knk2 yg nk msuk tadika tu~

    ReplyDelete
  3. Qill : yeaa, rindu glee :(

    Ghostone : selamat selamat :D

    Suraya : haha, mmg comel2 :D

    ReplyDelete
  4. rindu adik i yang masuk asrma thn ni..wuhuu~

    ReplyDelete
  5. Hi I'd like inviting you to visit my blog :)

    ReplyDelete