Friday, January 1, 2010

New Year! Sub-Post

Gambar diatas diambil tepat pukul 12.00 pagi 01.01.2010 :) Aku sambut dalam keadaan sederhana. di kampung halaman di Perak. 4.00 pm 31.12.2009, aku pergi bemain bowling bersama teman, tiba2 aku mendapat call daripada ayah untuk pulang ke kampung halaman. Akhirnya, aku bermain secara extreme dan pantas sehingga pkl 4.40 pm. Bayangkan 4 game 40 minit. hehe :D merapu dh markah, xleh concentrate la, ni sub-post aku untuk hari ini, Post secara rasmi akan dilakukan pada esok petang kerana battery laptop tidak mengizinkan. :)

*To Pogiee : Good Luck, x jmpe kau lame nnt. haha
* To Ateyn : Jgn nk sedey3 plk, u call je i, cnfirm angkat. hehe
* To Aby : U! nnt i ajk u main bowling lg, jgn ngade nk tolak. haha :D
* To All My Friends : Happy New Year! :) Kalau nk print gmbr ats 2 pn xpe, aku x kisah. hee~ :D


-off-

No comments:

Post a Comment