Sunday, January 17, 2010

Siapa Comel? Tekan Tekan :)

Sesungguhnya hari ini ariff akan melakukan satu lagi perkara yang bangang iaitu, LARI TAJUK.

Name tag manager ini. Wah, baru masuk kerja ni. *bangga*

Caption diatas tidak perlu dipercayai kerana dia cuma kuli berbayar didapur memasak dan menyiapkan makanan yang orang luar pesan. Muka diatas adalah muka setelah kerja, berseri lagi bukan? hehe

Saturday, 16 January 2010

Bagaimana aku dilantik sebagai salah satu petugas di tempat ini. haha

Cikgu 1: Ariff, kamu ada lesen?
Aku : Ada cikgu, tapi still L la. *tunjuk gmbr yang comel. haha*
Cikgu 1: Haa, Bagus2.
Selang beberapa minit,
Cikgu 1 : Ha, inilah dia yang ada lesen itu *tunjuk ke arahku*
Cikgu 2 : Ok, Kamu pergi ambil motor cikgu, follow budak yang hadapan sekali.
Aku : Orait! :D


Secara matematiknya, aku sudah terpilih untuk menyumbang tenaga kepada sekolah yang ku cintai. haha. Dah siap tugas, aku merembat motor itu, pergi keluar. Tetapi, aku baru nak lari, aku diatahan untuk pulangkan semula. hahaha

No comments:

Post a Comment