Friday, January 8, 2010

Perlukah Bergaduh Macam Kanak-Kanak?


Hai.. Malam-malam macam ini pun ada lagi orang yang nak mencemarkan alam blog ini. -.- Dah tak reti nak bertaubat ke? Punya lah fikir, nak hina macam-macam. Menghabiskan masa dan tenaga sahaja. duh -.-

I don't care who you are
Where you're from
Don't care what you did
As long as I'm Happy. (:

Eih, kalau kau nak kutuk banyak-banyak pun tak apa. aku takkan ban kau, aku pun takkan delete shoutbox ini semata-mata soal yang remeh macam ini. thank you :)




Ohh, baru aku tau yang menghantar semua perkataan ini. : Mr. Tiramisu. Ni ada e-surat untuk kau. Daripada kau buat onar dekat blog orang, baik baca ni :)

Kehadapan Mr. Tiramisu, sini aku nak bagitau kau, kita bukan lagi kanak-kanak ribena lagi. We are not a child anymore. Please, change yourself to be atleast lagi matang dari sekarang. Aku takde masa la nak main permainan budak-budak, bergaduh mcm budak-budak yang still tak tau baik buruk. nak taknak kawan la. Tu semua bukan zaman kita lagi la. Kita dah 18 tahun. Bukan 18bulan. Aku tak pernah mention yang aku nak putus kawan ke ape ke right? Kau kate makbapak aku support aku amik lesen, kau? jgn nak tipu yang family kau tak support kau langsung. Aku pergi kerja bukan sebab aku takde duit. tp aku nk buktikan kat parents aku yg aku pon bleh wat keje. then, aku bleh cari duit poket sendiri. takdela nak mtk kt parents je kn? Mr.Tiramisu, ko pikir-pikirkanlah :) fon aku stakat ni tak off lagi, so, kalau kau rase kau btol, call aku then kte talk. aku taknak cakap pangjang2 kt sini.
~ariff~

haih, terpaksa aku jd emo jap. LOL -.-



11 comments:

  1. Ouh.. Jgn ler gaduh2 okey.. Heehee.. ;)

    Err.. Lagu BSB lak msuk dlam tu.. Huhuhu.. As long as i'm happy.. Heee..

    ReplyDelete
  2. ish2. betul2. matang sket lah. gadoh2 ni buang masa. n xdpt pe la..... haishhh~

    ReplyDelete
  3. farhana : hehehe, saje nak try jd composer plk :D

    eyka : thx, biarlah die ngn mslh die, i tak kesah pape pun ;)

    ReplyDelete
  4. bagos2..lantak lah kat mt.tiramisu tuh..poyo tol...eii..memang ta suke tol lah nan owanx yang suke gado2 nih..kalot tol..btw,have a nice day oke:]

    ReplyDelete
  5. ehhh..nape gado2 nie??
    huhuuu~

    sabar2 k..
    try to solve leklok k...

    ReplyDelete
  6. hmmm, korg ni biar betol do? anyway, chill lah. jgnlah ptuskan ikatan pershabatan korg ok. fikir mana yang baik mana buruk. kite sama sama membesar an, hmm

    ReplyDelete
  7. lynn : hahaha, memang2. okayy, thx ;)

    Rowena : haha, bak kata orang 'misunderstanding'

    nadia : tgklah. haha

    syahmir : haih? alasan tak diterima lagi. dh takut nk dgr suara aku? haha

    ReplyDelete
  8. alang2 nak gadoh..gunalah pistol terus sekeping dua kan...
    hehe..

    salam sejahtera blog owner!

    ReplyDelete
  9. pergh bro nyanyi lagu bsb ek? rilex a..blogging ni kena chill..diorang ni kalu idup pn dah stress, masuk tenet pn stress, tatau nk kata pa dah..rugi je idup yg skali ni nk stress2 gado2..

    ReplyDelete
  10. hahaha, takdela, sket2 je :D
    yupp btol2, tp klau dh org kutuk, sape tak panas en?
    aah jgk, wat dunno sudaa laala~~

    ReplyDelete